Voorbereiding voor de reis naar Nepal - Reisverslag uit Drachten, Nederland van Rina Geertsema - WaarBenJij.nu Voorbereiding voor de reis naar Nepal - Reisverslag uit Drachten, Nederland van Rina Geertsema - WaarBenJij.nu

Voorbereiding voor de reis naar Nepal

Blijf op de hoogte en volg Rina

03 Mei 2014 | Nederland, Drachten

Morgen gaan we weg. Reina en ik. Spannend hoor. Ik ben wel vaker ver weg geweest, Sri Lanka , Bali maar Nepal is toch weer een heel ander land. Vandaag mijn reistassen inpakken. Zal wel weer veel te veel meenemen. Verder heb ik ook nog een tas in de weekendtas met allerlei dingen voor de kinderen daar. Kan die tas weer leeg en heb ik weer volop ruimte voor souverniers. Ik hoop dat mijn rib (2 weken geleden gebroken bij een val) niet te veel zeurt, maar dat laat mij er niet van weerhouden om de reis toch door te zetten.Nou ik ga weer verder inpakken. zodra ik de mogelijk heb weer wat te schrijven zal ik dat doen.

  • 03 Mei 2014 - 14:58

    Beata Melenhorst:

    Rina,in gedachten reis ik een stukje met je mee.Ontzettend fijne reis en verblijf in Nepal.
    Ben benieuwd naar je verhalen. Dikke knuffel Beata.

  • 03 Mei 2014 - 21:21

    Foekje:

    Lieve Rina,
    Het zal vast een onvergetelijke reis worden Rina. Ben benieuwd naar al je verhalen straks. Geniet tot in je kleine tenen van alles.

    Liefs van mij

  • 05 Mei 2014 - 22:41

    Iepie:

    Ha die Rina

    Heb je de vliegreis al stil zittend vol gehouden?Hopelijk niet te veel last van je ribben?Nog bedankt voor je berichtje!Ik wens je een hele plezierige tijd toe in Nepal! En zal je verhalen lezen.GENIET ERVAN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    Dikke tut,
    Iepie.

  • 06 Mei 2014 - 11:29

    Tea:

    He Rina
    Heel veel plezier in Nepal. Geniet ervan. Hopelijk heb je niet al teveel last van je rib.
    Door alle belevenissen vergeet je misschien de pijn.
    Ben heel benieuwd naar je verhaal.

    Liefs Tea

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Drachten

Rina

Actief sinds 03 Mei 2014
Verslag gelezen: 333
Totaal aantal bezoekers 5667

Voorgaande reizen:

03 Mei 2014 - 31 December 2014

Mijn eerste reis

03 Mei 2014 - 31 December 2014

Mijn eerste reis

Landen bezocht: