Phokara - Reisverslag uit Kathmandu, Nepal van Rina Geertsema - WaarBenJij.nu Phokara - Reisverslag uit Kathmandu, Nepal van Rina Geertsema - WaarBenJij.nu

Phokara

Door: Rina

Blijf op de hoogte en volg Rina

17 Mei 2014 | Nepal, Kathmandu

woensdag, om half acht gaan we ( de vader "Grovinda" en ik ) richting het huis lopen waar de andere mensen zitten.We moeten eerst een riviertje door lopen. dit had ik de heenreis ook al eens gedaan.En ook dinsdag toen we bij de andere familie borden hebben gemaakt van bladeren.We gingen hier een bakje thee drinken en daarna de wandeling terug naar het hotel waar de andere mensen zaten. Hier vandaan gingen we met de bus naar Phokhara.Ook weer in een gewone bus. het was een hele rit.In Phokara kwamen we in een guesthouse" Rustika".dit was vergeleken met het huis in Dhading natuurlijk erg luxe.Het is een mooie stad en veel schoner en rustiger dan Kathmandu.
Wel zat er een kakkerlak op mijn bed.

Donderdag,
Na een heerlijke nacht al om 4.15 op omdat wij de zonsopgang wilden zien vanaf een berg. Gelukkig hadden we erg helder weer dus we konden het goed zien. Ook hadden we vanaf de berg een mooi uitzicht over Phokahara en het Phewa meer.
Verder hebben we die dacht heerlijk gerust.
'S middags gingen we nog even de stad verkennen door een wandeling te maken.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nepal, Kathmandu

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

24 Mei 2014

BODHNATH

17 Mei 2014

Phokara

17 Mei 2014

Phokara

17 Mei 2014

Dhading

12 Mei 2014

laatste dag Kathmandu
Rina

Actief sinds 03 Mei 2014
Verslag gelezen: 186
Totaal aantal bezoekers 5663

Voorgaande reizen:

03 Mei 2014 - 31 December 2014

Mijn eerste reis

03 Mei 2014 - 31 December 2014

Mijn eerste reis

Landen bezocht: